Apa BEZA, CINTA dan KASIH SAYANG??

Bismillahir Rahmanir Rahim…
Assalamualaikum….

Hari ini saya nak cerita pasal

CINTA

  Semalam saya tengok romantika menggunakan tablet ASUS yang saya dapat free sewaktu menghadiri Conference Engineering Summit di UTHM bulan Dec 2014… Bosan coz terlepas live streaming AJL 2014 so merayau-rayau tengok semua benda dalam apps astro on the go…
Romantika….
Setiap kali saya tengok… saya dengan sendirinya tersengih-sengih senyum sorang-sorang coz asyik sangat tengok orang dah berkahwin bercinta… 
Sama macam waktu saya muda-muda dulu.. CEWAH!!
Kali ni selebriti yang berkongsi cerita adalah Salleh Yakob….
Yup yang kawen empat tu….
Sorry bukan nak cerita pasal dia kawen empat ke apa…
Ada kata-kata dia yang memberi kesan di hati saya 

CINTA NI HANYA PADA ALLAH SWT

ANTARA KITA MANUSIA HANYA ADA PERASAN KASIH DAN SAYANG

KASIH SAYANG ANTARA DUA MANUSIA INI YANG MEMBAWA KEPADA CINTA ALLAH SWT

Nice quoted kan??
Ia membuat saya teringat kata-kata saya dulu kepada kekasih saya, Mohd Zhohir
p/s:: saya ni jujur orang nya…saya tak akan cakap benda yang saya tak rasa… terutamanya mengenai perasaan

SORRY SAYA TAK BOLEH NAK KATAKAN SAYA CINTAKAN AWAK, SEBAB SAYA TAK RASA BENDA TU….APA SAYA PASTI, SAYA MEMANG ADA RASA SAYANG KAT AWAK…

Kini, at the age of 28 years old baru saya faham kenapa saya pernah cakap macam tu suatu ketika dulu…maybe ada benarnya
So… belajar sesuatu hari ini??
Istillah cinta hanyalah pada Allah SWT…
Maybe sebab itu orang putih selalu kata ‘I LOVE U’ kowt..

love tu kan sayang…
love tu pun juga cinta… agak nya 🙂
Till we meet again…. 
Salam… 🙂

Leave a comment